16 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ... ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ

Φίλη αναγνώστρια μας έστειλε το κάτωθι μήνυμα. ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ


Ότι έζησα απόψε, με σκοπιανά και αλβανά στην πλατειά συντάγματος που αλωνίζουν  και προκαλούν.

Κάποιοι Έλληνες κρατάνε Θερμοπύλες στην πλατεία συντάγματος.
Κάποιοι Έλληνες προτίμησαν την πλαζ της πλατείας συντάγματος.
Είχα λοιπόν την τιμή να γνωρίσω τις Ελληνίδες Μάνες. Που είχαν τα κότσια να μην φοβούνται τ’ άπλυτα αναρχάκια που έχουν στήσει τσαντίρια στην κάτω Πλατεία και ανήρτησαν το πανό «ΝΑΙ στην δουλειά στους Έλληνες, ΟΧΙ στην δουλειά στους αλλοδαπούς.

Φυσικά το πανό αυτό έτσουξε.
Με πλησίασε για αρχή κάποιος ο οποίος με ρώτησε αν μιλώ αγγλικά και τι γράφει το πανό. Του είπα και τον ρώτησα από που είναι. Μου απάντησε Μακεδόνας από τα Σκόπια φυσικά. Έγινα έξαλλη και τον πήρα στον κυνήγι.

Μετά μας πλησίασε ένας νεαρός και δυο κοπέλες και προσπάθησαν να μας πείσουν ότι ήταν μετανάστες στην Γαλλία και ότι το πανό ήταν ρατσιστικό. Τους ρώτησα αν ήταν νόμιμοι μετανάστες στην Γαλλία γιατί οι εδώ μετανάστες έχουν μπει παράνομα και εξαφανίστηκαν.

Μετά μας πλησίασαν δυο νταγλαράδες και μας απείλησαν ότι θα γίνει σφαγή στην πλατεία λόγω του πανό και τους απάντησα το δικό σας αλληλεγγύη στους μετανάστες (τους λάθρο) γιατί υπάρχει και μου απαγορεύεις το δικό μου; Τι είσαι φασίστας; Δεν έχουμε δημοκρατία λόγου;

Στο τέλος μου έστειλαν έναν ψωριάρη να μου πει ότι είναι τουρκαλβανός και αν έχω πρόβλημα και του απάντησα, φυσικά και έχω. Αν θυμάμαι καλά εσείς δεν ήσασταν που ανοίξατε τα σύνορα στους ιταλούς το '40 και το '21 σφάζατε τους προγόνους μας;
Ή μήπως δεν ήσασταν στο πολυτεχνείο και καίγετε Ελληνικές σημαίες το 2008;
Ή μήπως δεν κάψατε την sprider στο μοναστηράκι;
Ή μήπως δεν κάνατε πλιάτσικο στα περίπτερα της πλατείας Συντάγματος την 29/6/11;

Για να μην το τραβώ, Ελληναράδες μου της πλαζ και του καναπέ, έπεσε πολύ ξύλο από τους αναρχικούς. Το πανό κατέβηκε και στην πλατεία αλωνίζουν και προκαλούν  Αλβανοί, σκοπιανοί και αναρχάκια που κάνουν προπαγάνδα λέγοντας ότι οι Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας, της Αμερικής, ήταν άπλυτοι και έκλεβαν.

Ας τους αφήσουμε να αλωνίζουν. Ας αφήσουμε τους Έλληνες ακάλυπτους να τους την πέφτουν πολλοί από αυτούς και ας κατεβάσουμε και τα βρακιά να μας Πηδήξουν. Μπραβο μας αυτοί είμαστε, Χαλαρααααα,  που έλεγε και ο Λαζόπουλος στους δέκα μικρούς Μήτσους..
Υπογραφη.............
Ντροπιασμενη ελληνιδα..

ΥΓ. ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ http://www.eglimatikotita.gr/2011/07/blog-post_5298.html KAI ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου